dinsdag 11 oktober 2011

Magnolia Event Sweden 08/10 Deel I

Afgelopen zaterdag was het Magnolia Event
in Boras.
De rij voor de winkel....
de eerste 50 bezoekers kregen een
GOODIE BAG!!!
ik was ook een van de gelukkige!!!
In de winkel ...
Camilla uit Zweden laat zien hoe je
een shakerkaart maakt.
Het was meteen erg druk bij de stempels....

Lillemor gaf een workshop
maskeren en inkleuren met Distress inkt
Camilla (Norway) gaf een workshop
inkleuren met Distress inkt
onder tussen in de winkel...
nog wat indrukken van de winkel

Als laatste bewaard
de make & take workshop bij Monique!
is ie niet SNOEZIG????
Alle DT members ontzettend bedankt voor
de geweldige workshops, ik heb er weer
veel van geleerd!!!
liefs,
Marijke

11 opmerkingen:

  1. wat leuk marijke dat je helemaal naar zweden bent geweest. Lijkt me echt leuk zou ik ook wel een keer willen doen.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOh ik ben zo jaloers!!
    hahah, het is echt een droom van mij om daar ooit nog eens naar toe te gaan!
    Mag ik vragen hoe jij daarheen gegaan bent??
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bof jij dat je daar bent geweest!! Wat moet dat geweldig geweest zijn!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je daar geweest bent, super!!!
    Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt, ook van de workshops. Je hebt weer iets leuks om op terug te kijken;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal geweldig uit zeg.
    Had ook al leuke foto's bij Monique gezien.
    Ik kan het goed begrijpen dat je met volle teugen heb genoten van deze dag.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marijke!
    It was so nice to meet you last weekend!
    And your photos are just wonderful:))
    Big hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een belevenis dat je er echt geweest bent. Geweldig leuk hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great photos, you were so lucky to be there. Thanks for showing

    Hugs from
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge wat geweldig zeg, wat een belevenis, ik kan begrijpen dat je het geweldig gehad hebt, leuk dat je ons laat meegenieten met de foto's.
    veel liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marijke,

    Wat een super leuke foto's zijn dit! Jij en Ab hebben er mede voor gezorgd dat dit een weekend is geworden om nooit te vergeten! Dank jullie wel, wij hebben er enorm van genoten!

    Heel veel liefs,
    Monique & Kees xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi
    Nice photos! I loved my stay in Sweden. It was so great meeting you.
    Big hug from Janne:)

    BeantwoordenVerwijderen